Klasikinės jogos kursas pradedantiesiems (grupė 55+ m.)


2022-03-25
Renkama 55+ metų amžiaus grupė, norinti susipažinti su klasikine jogos praktika iš pagrindų.

Tęstinės jogos praktikos nauda:
- sumažina gyvenime patiriamo streso lygį;
- sutvirtina kūną ir pagerina kraujotaką / limfotaką organizme;
- išmoko maksimaliai atsipalaiduoti pasitelkiant meditacijos bei kvėpavimo pratimų naudą;
- suteikia daugiau energijos ir vidinio džiaugsmo kasdieniniame gyvenime;
- tinka, jei šiuo metu mažai judate ar visai nesportuojate, bet norite rūpintis savo fiziniu aktyvumu;

SVARBU! Kadangi dalyvių skaičius labai ribotas, norime, kad registruotųsi tie žmonės, kurie galės/norės lankyti visą užsiėmimų ciklą. Užsiėmimai vyks uždaroje grupėje per Zoom programą. Mokytoja supažindins su joga iš lėto: pradžioje bus ir teorijos, paskui prijungsim praktiką ir švelniai didinsim pamokų intensyvumą. Iš viso kursui numatyta 20 pamokų, sportuojant du kartus per savaitę. Užsiregitravusiems atsiųsime daugiau informacijos el. paštu.

UŽSIĖMIMAI VYKS KIEKVIENĄ 2-DIENĮ IR 4-DIENĮ 16:00 - 17:30 VAL. GYVAI SĄMONINGUMO STUDIJOJE UPĖ (Slucko g. 3, II a., Vilnius) IR PER ZOOM PROGRAMĄ INTERNETU.

Užsiėmimus veda Živilė Einikienė - domisi ir praktikuoja jogą nuo 2006 metų. 2008 metais baigė jogos mokytojų kursus Tarptautiniam Sivananda Yoga Vedanta Centre, suteiktas Joga Siromani – jogos mokytojos vardas. Pastaruosius keletą metų veda jogos pamokas suaugusiems, senjorams 55+, taip pat veda grupes pradedantiesiems. Intensyviai domisi dailės terapija, mandalų piešimu, yra baigusi meno terapijos mokomuosius terapinius seminarus.

Ši integrali klasikinė joga remiasi 5 principais:

1. Tinkami pratimai - asanos - kuriais "patempiamos" visos kūno sistemos: sąnariai, raiščiai, sausgyslės, stimuliuojama apytaka ir didinamas lankstumas.
2. Taisyklingas kvėpavimas - pranayama - prijungia kūną prie baterijos, esančios saulės rezginyje, kuriame saugomos didžiulės energijos atsargos. Ši energija, išlaisvinta specialiomis pranayamos praktikomis atstato bei pagyvina proto bei kūno veiklą.
3. Tinkamas atsipalaidavimas - savasana - "atvėsina" organizmą. Nuolat pervarginamas kūnas ir protas netenka savo darbingumo. Kai atsipalaiduojame, gamta natūraliai jį pakrauna.
4. Tinkama mityba - vegetarinė - tai tinkamas kuras organizmui. Svarbu tinkamai pasinaudoti maisto, oro, vandens ir saulės teikiama energija.
5. Pozityvus mąstymas ir meditacija - vedanta ir dhyana - padeda išgryninti protą. Koncentruodami protą galime išmokti sąmoningai valdyti savo žemesniąją prigimtį ir pasiekti jogos tikslą - savo individualią sąmonę (dživa)sujungti su absoliutu arba tyrąja sąmone (brahmanu).

Užsiėmimai yra NEMOKAMI, nes tai sporto projekto „Sąmoningas aktyvumas ir sveikatinimas visoms amžiaus grupėms” dalis, kuris yra bendrai finansuojamas Sporto rėmimo fondo lėšomis, o jį administruoja Švietimo, mokslo ir sporto ministerija bei Švietimo mainų paramos fondas.
 
REGISTRACIJA ir daugiau informacijos:  https://docs.google.com/forms/d/1hX8BghbBmaXQYqxDqF41HPQo5ZqNioXygLWIO9CnwvU/edit?usp=sharing